Instrukcja składania zamówień poprzez platformę e.impex.com.pl
Wyszukiwanie produktów można realizować wprowadzająć symbol w pole “wyszukaj” i klikając przycisk “lupa” lub w wybierając w drzewie produktów.
1. Po odnalezieniu produktu wprowadź ilość jaką chcesz zamówić.
2. Dodaj wybrane produkty do koszyka klikając ikonę.
3. Po dodaniu wszystkich produktów przejdź do aktywnych koszyków.
4. Wybierz koszyk zawierający produkty, które chcesz zakupić.
Z poziomu koszyka możesz dodawać i usuwać produkty, zmienić adres docelowy dostawy itp.
Najpierw kliknij napis POKAŻ SZCZEGÓŁY KOSZYKA i ikonę zmieniającą widok na listę produktów, teraz możesz edytować koszyk.
5. Kliknij ikonę aby rozpocząć realizację zamówienia.
6. Kliknij “Złóż zamówienie” by ostatecznie zatwierdzić jego realizację.
Instrukcja zgłaszania reklamacji i zwrotów poprzez platformę e.impex.com.pl
1. Otwórz moduł reklamacji i zwrotów klikając ikonę “płonącej słuchawki”.
2. Utwórz zgłoszenie reklamacji lub zwrotu klikając ikonę “dodaj”.
3. Wybierz z listy produkt, którego dotyczy zgłoszenie i kliknij ikonę “płonącej słuchawki” w tym samym wersie.
4. Uzupełnij szczegółowo powód reklamacji lub wpisz słowo ZWROT w zależności czego dotyczy zgłoszenie.
5. Z rozwijanego menu wybierz sposób realizacji reklamacji. Jeśli zgłaszasz ZWROT wybierz dowolną pozycję z menu.
6. Po poprawnym uzupełnieniu wymaganych zatwierdź zgłoszenie klikając ikonę.